LITE LEDIGT + JOBB

Idag fick jag lite ledigt från praktiken :) Ska nämligen jobba
ikväll. Börjar 17.. Sen har jag jobbat både lördag och söndag,
så då fick jag lite ledigt nu på dagen :) Snällt!
Lite skönt också, har så fruktansvärt ont i nacken?! Och ner mot
axeln. Vaknade så igår och det satt i hela dan och även idag.
Trodde jag bara hade sovit konstigt, för jag har fått ont sådär förut,
men det brukar ju gå över efter ett tag. Men icke nu..
Aja, jag överlever! :P

Sen kommer det ju så mycket fint som jag vill ha, bara för att jag
är heeelt pank! :P Men då är det ju bra att jag får jobba lite ;P
Massa fina klänningar som jag vill ha och min bikini som jag väntat
och väntat på har äntligen kommit. Ska prova den idag och se om
den sitter bra. Nästan så man hoppas att det inte ska sitta bra, så
man slipper "slösa" pengar ;)

Men dagen går iaf åt till att städa och tvätta! Eftersom jag inte hann
det i helgen..
Sen har jag också planer på att åka ner till fjärn en sväng och hälsa
på. För det hann jag ju inte heller med i helgen :)

Men nu ska jag försöka få i mig nån riktig frukost. Förstår inte varför
det ska vara så svårt att äta frukost när man är ledig?! Är inte alls
sugen på nått då? :P S

Aja, hej!

Kommentarer
Postat av: Simone

:) Men då kan jag åka med dig in och hem imöra? :D 9.45-18 kör du va?

2011-03-23 @ 09:26:35
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Japp, imorron blir det dom vanliga tiderna så det går bra det! :)

2011-03-23 @ 09:42:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Tummen upp!

2011-03-23 @ 22:09:48
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0