MAAAAAAAAT!

Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så jag kan stoppa in
fläskfilén nångång! Är så jädrans hungrig så det ska bli såååå
gott med mat! :)
Längtar tills man kan börja grilla, mmmm vad gott! Helst majs!
Löööööv it!

För övrigt är jag trött som ett as, skulle kunna somna denna sekund
ifall jag vela ;) Var på bergegårn igår, hakade på grabbarna :P haha
Men det var inte så mycket att hänga i granen och vi gick hem innan
dom ens stängt (!!!!!)
Jag vet inte vad det är med mig men jag tycker inte om att festa längre.
Var lite småsugen igår men det var inte speciellt kul egentligen..
Tycker mer om att sitta ett gäng hemma och prata skit, mycket roligare.
och man blir alltid lika besviken när man hör "Näe nu går vi.." haha :)

Aja.. dags att skala potatis och slänga ihop nån sås. GÖTT!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0