WATERPROOF!

Tips! :)
Jag läser en sminkblogg och för läääääängesedan skrev hon att man skulle ha
en vattenfast mascara för att få fransarna att hålla sig "uppe", när man böjer
med fransböjare. Och jag testade och tyckte väl att det blev lite bättre, men
tänkte inte så mycket på det.
Tills NU! Då jag testade att häva på en ICKE vattenfast mascara och fransarna
föll platt direkt!! Sån jäkla skillnad alltså, kommer aldrig köpa en "vanlig" mascara
igen.. usch och fy! :P Jag vill ha låånga fransar och böjda, och dom håller sig
verkligen böjd med en vattenfast :)
Lite jobbigare att få bort, men det är det värt.

Denna kör jag på :) Den håller också vad den lovar, 100 % waterproof. Jag provade
när jag köpte den att gnugga med vatten och den satt som berget alltså! inte ens
svart under ögonen blev jag, så denna rekomenderar jag :)





Sen kan jag komma med ett litet till tips! Om du kört på med vattenfast mascara
men inte har någon sminkborttagning för vattenfast smink så kan du köra på med
lite babyolja eller vanlig matolja så ska det försvinna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0