HAHAHAHA!

Ibland när jag har tråkigt (läs MYYYYCKET tråkigt) så brukar
jag roa mig med att läsa mina egna blogginlägg, fast först
översätta dom till engelska med googles översättningsgrejs.
Det är faktiskt riktigt roligt! Ibland blir meningarna så fula
så man får sig ett och ett annat gapskratt! haha.
Som den här t.ex.

Orginal:Sen gjorde jag lite smackljud
med munnen och hon kollade så fascinerande på mig lilla tjockisen,
åhhhh så söt!

Engelsk översättning: Then I did a little smacking sound
by mouth and she looked so fascinating to me little fat guy,
Ahhhh so cute!

"little fat guy", hahahaha!

eller denna:

Orginal: Men lilla snålgrisen inom mig skrek "neeeeeeej!!" haha!

Engelsk översättning: But little stingy pig inside me screamed "neeeeeeej!" haha!

hahaha!

och en sista:

Orginal:Och för varje gång man
träffar den lilla krabaten vill man bara träffa henne mer och mer och MER! :)
Så otroligt söt, den lilla tjockisen!

Engelsk översättning: And for every time you
hits the little fellow you just want to see her more and more and MORE ! :)
So incredibly cute, the little fat guy!

Även att Therese alltid vill bli "Theresa" när man översätter :P

Kommentarer
Postat av: Denise

HAHAHAHA! "the little fat guy" XD

2011-05-05 @ 21:46:27
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Denise

HAHAHAHA! "the little fat guy" XD

2011-05-05 @ 21:47:41
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha, där fick jag mig ett litet skratt också X)

2011-05-05 @ 22:11:46
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0