I GOT HER BACK!

Idag har jag äääääääntligen fått tillbaka min pärla! :)
(Ja, bilen alltså!) Efter cirkus en månad som den varit på lagning.
Det var på tiden! Nästan så jag glömt bort hur den är att köra :P
Känndes som att skära smör med en varm kniv när jag tröck ner
kopplingen! hahahaha ;) Och nu är den fin med sommardäck också.
Lämnade ju in den med vinterdäck, SÅ längesen är det! :P

Har varit i sörfjärn mestadels av dagen idag. Fikade lite och sedan
gav mamma och jag oss iväg på en springtur. Vart lite 50/50 där, med
springa och gå. Men nu känner jag mig så peppad!! :) "lånade" också
med mig en stegräknare och den blir man också peppad av tycker jag.
Så nu ska jag försöka pallra mig iväg på promenader varje dag.
(kommer aldrig bli VARJE dag men man kan ju försöka :P) och tillsist
kanske jag vågar mig på en springrunda runt gnarp. Än så länge håller
jag mig i sörfjärn och springer ;)

Men såhär är det ju jämt med mig. Blir jättepeppad ena dan och dan efter
har det gått över! haha, hoppas det håller i sig! ;) Har ju inge tålamod heller,
vill ju se resultat på engång!! Men men, det är skönt att komma hem och
känna att man gjort nått!
Sprang ju med Tess förut några gånger i veckan och det var så otroligt skönt!
Mest för att hon var mer "vältränad" (eller vad man ska säga?! :P) än mig,
så hon pushade på mig när jag blev trött och ville gå :P haha. Var så skönt
att komma hem genomblöt av svett och benen känndes som gummi! :D
Fan att man ska bry sig så mycket om vad folk tycker! ;)

I möra ska jag dona på heela dagen. Tvätta, byta sängkläder, dammsuga,
H2O-moppa(haha). Jaa, städa helt enkelt! Hoppas jag är på humör så det
går fort och lätt! Så slipper man göra nånting alls på fredag ;)
Sen på kvällskvisten åker jag in till Sundsvall och Vårruset med H&M-tjejerna.
Det ser jag mycket fram emot!! :)

För övrigt så är det såå härligt att titta ut genom fönstret nu. Har nämligen
två björkar alldeles här utanför och dom är grönare än nånsin, sommarkänsla!! :D

För övrigt två så har jag blivit helt beroende av Backgammon nu sedan Mia
lärt mig spela! (är på telefonen) Men jag blir så arg!! Sånt jävla fusk hela tiden
att "Telefonen"(motspelaren) får sånna bra slag (tärning, för er som inte vet
vad det är för spel) hela tiden! Åååh! Fan också! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

vi som tänkt ta en promenad till dig imorrn ;)

2011-05-18 @ 22:52:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaaa, men gör det! :) kan ta en paus i städandet då :)

2011-05-19 @ 08:11:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0