INGEN HIT!

Provade ju på Ooey gooey brownies idag och jag hade verkligen
höga förväntningar på denna kaka. Jag menar, kolla bara på
denna bild. Vem blir inte sugen på att sätta tänderna i detta? :P



Jo, JAG! Nu när jag vet hur det smakar.. Blää! Ingen hit hos mig. Alldeles för mycket!
Chokladen tar över, ja blir för mycket helt enkelt. Och den där jävla kolasåsen man
ska få när man kokar kondenserad mjölk. Ja, den var inte heller mycket att hänga i
granen! Lite slibbig och dallrig kan jag beskriva den och inte så jäääääättegoooood heller
som jag förväntat mig..
Näe, denna kaka får tummen ner av mig! Tänkte slänga bort hela kakan nu, eftersom
Päran inte är sån gottegris och jag inte tyckte om den så blir det väl bara att den står
och blir gammal. Men lilla snålgrisen inom mig skrek "neeeeeeej!!" haha! Så nu ligger
den i lådor i kylen.. Får väl se om det kommer nån stackare jag kan tvinga på dom på! haha.
Närå ;)

Jag fick iaf. nog nu av alla dessa krångliga recept (känndes riktigt surt efter att man
passat upp den där jäkla burken i 3 timmar med vatten sedan är det inte ens gott)
så nu får det bli enkla recept framöver, dom gamla goda! Kakor som man vet funkar
och som är GOD! Är ju oftast dom som är godast också..

Eller så är det bara jag som inte lyckats baka denna kaka som man ska. Men tro mig,
jag provar inte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0