LONG TIME NO SEE!

Jaa, vad har hänt sen sist, inte mycket alls :P Har fått lite mer jobbdagar,
vilket jag gillar!! ;) Jobbade igår t.ex och då var jag på barnavdelningen.
Jises! :P Kan ju ingenting där, storlekar hit och dit och frågor om det finns
kläder och bla bla! ;) Nu när man inte varit där på ett tag så vet man ju inte
ens vad det finns för kläder, sen ska man hitta dom också ;) haha, men kul
ändå! :) Fick skrapa ihop 3 outfits till en mormor och morfar som skulle köpa
till sina barnbarn som bor utomlands, så det var roligt! lite sommarkläder :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Har sytt ett litet fodral till iphonen
iaf! hahaha :) Inte det finaste kanske men det duger utmärkt som "skydd",
nojjig som jag är! Finns nog ingen som tänker så mycket på vad som KAN hända
än jag! haha :)
"tänk om jag har den i väskan då åsså har jag massa annat där också som repar
sönder hela skärmen, eller gör sönder skärmen"
"tänk om jag har den där väskan när jag går ut (är liksom en "knäpp"knäppning
på den, typ som en gammal portmonä(?)) åsså öppnas den av sig själv och
nån kan bara sticka in handen och ta mobilen"
hahaha! jag vet, jag är sjuk! Men så tänker jag jämt när jag ska köpa väskor,
att det MÅSTE vara dragkedja på den, annars kan man sno saker hur lätt som helst.
Men denna tyckte jag var så fin så jag köpte den ändå. Får hålla koll på den ist. då ;)
Vart ju inte bättre nu heller, efter att en jobbarkompis fick sin iphone stulen på krogen
2 veckor efter hon köpt den :S

På lördag ska jag åka till Amanda, med Simone och Mia. Var lääääääängesen vi
gjorde nått allihopa tillsammans så nu är det dags! :) Ska käka lite och förhoppningsvis
få oss några goda skratt, sedan kolla in den nyöppnade krogen i hudik (tror jag?!) :)
Det ser jag fram emot mycket! :) Ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: Therese

har det kommit in några nya fina flick-kläder? :D

2011-05-26 @ 19:09:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

(som inte finns på hemsidan..)

2011-05-26 @ 19:09:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vet inte riktigt, tänkte att jag skulle kolla när jag städade, men var så trött så det glömdes bort :P men fanns inget av västen kvar på rean iaf. Men har kommit en ny virkad väst som ser typ likadan ut :)

2011-05-27 @ 11:04:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0