LOVLEY!

Grey's avsnittet igår, fy tusan säger jag bara. Tårarna forsade
ner från första minuten.. Så fint det var med ett musikalavsnitt!
Och SHIT! Vet inte om man fick se att dom krockade i förra avsnittet,
men jag såg det inte iaf. och hade ingen aning!
Och sån jävla tur att Callie vaknade tillslut! Hade blivit jäkligt tråkigt
om ännu en person skulle lämna serien..
Gud vad jag älskar den serien alltså! haha :) När avsnittet var slut
så ville jag bara se mer mer mer! :P
Så det ska jag göra nu, måste bara tjuvkolla. Kan inte vänta! haha :)

Så nu har jag kommit på ännu en sak som ligger på min önskelista.
Grey's Anatomy-boxar. ALLA SÄSONGER! Tänk så kul! ;)

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, förra avsnittet slutade så (att de krockade).

JAAA SÅÅÅ BRAAA! :D

2011-05-05 @ 10:05:54
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

jag såg för längesen på "E!" att dom krockat och hon låg på bilen. "Men NEEEEEJ!" så jag bara väntade på att det avsnittet skulle komma men tur att ingen av dom dog! :) dock hann jag inte kolla så mkt med en liten mejja som ville ha uppmärksamhet och andreas som dammsugade haha!

2011-05-05 @ 16:34:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Jaha, ja men då var det bara jag som vart chockad då! haha :D



Therese: Haha, du får kolla på nätet igen då ;)

2011-05-05 @ 18:00:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0