SKRÄCK? KOMEDI? VIDRIG?!!

Igår lyxade vi till det och köpte hem oxfilé till middag :)
trehundranånting/kilot. Men nääe, jag gillar inte det. Tycker
det är mycket godare med fläskfilé! Det smakade så mycket
kött på nå vis. äh, jag vet inte.

Sen hyrde vi en film. Piranha.. Alltså.. ja. Hm! haha!
Fy fan vilken film, helt värdelös. Herregud var väl det enda jag
satt och sa under hela filmen, samtidigt som jag fick kämpa för
att inte spy. Vilken VIDRIG film! Och så jäkla overklig.. Tyckte
det var så överdrivet hela allt. Speciellt när en "porrgubbe" blir
äten av fulfiskarna och det sista han säger är typ "dom åt min
penis!" eller nått sånt, och sen får man se det flyta omkring i
vattnet?!? haha, då höll jag på smälla av, VAD ÄR DET HÄR FÖR
JÄVLA FILM??? Sen läste jag på baksidan "Komedi/skräck" Jaha!!
Det förklarar saken! haha :) Tyckte jag också att det var lite väl
överdrivet för att vara allvarligt :P
Det vidrigaste var nog när pirayorna (hur stavas det??) kom till
"strandfesten" (eller vad det nu var) och började mumsa på alla
folk och en kille får nå fel och tar en båt och kör mitt i folkmassan.
Ja, det var ju inte bara några som fick propellern i sig (det där
gjorde ju inte min båträdsla bättre :P)
Näe, fy sjutton. En film med enbart nakna tjejer och blod.. typ.
Rekomenderas icke!

Idag känner jag mig helt slut. Och har inte ens städat klart än.. Allt
går segt idag.. Känns inge roligt att städa idag.



Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha! Ja, jag såg trailern till den filmen och sa bara "Den där ska jag inte se.." haha! X)

2011-05-30 @ 13:57:33
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, näe den var ingen höjdare faktiskt! :P

2011-06-01 @ 17:56:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0