HUGALIGEN!

Igår blev jag inringd på jobb, så jag hade 25 min på mig att göra mig
klar att åka. Fick köpa med mig frukost från macken som jag åt i bilen.
Det gäller att använda tiden väl! :P haha
Aja.. jag satte iaf. i linser den dagen, tror det var andra gången jag hade
linser på jobbet..
Jag skulle ju på Zumban direkt efter (slutade fem och Zumban börjar sex).
Så jag tänkte att jag skulle slippa krångla med dom när jag kom hem..
Så jag åker iväg och känner att jag fått nått i ögat (suprise, suprise!
linsjävlar!). Så jag försöker "gnugga" lite på ögonlocket så att det kanske
försvinner.. Jodå, skräpet försvann.. tillsammans med linsen! haha.
Jag började se suddigt på det ögat så jag tänkte att nu har det väl kommit
nått för själva "ögat" (alltså det svarta på ögat, namnet på det finns inte i
mitt huvud just nu :P) Så jag tänkte att jag skulle dra lite i linsen med fingret
för att se om det blir bättre.. men då petar jag mig bara i ögat.. Linsen är
borta?!?!!?! Börjar kolla/känna på halsduk byxor och kollar ner om den har
ramlat ur? Näe.. ingen lins!

Fick stanna bilen en gång och kolla om den var kvar i ögat, men icke! Ser nada!
Då blev jag faktiskt lite orolig och trodde den hade åkt in bakom ögat! (min
störta skräck! Det var därför jag tvekade först när jag skulle skaffa linser :P haha)
Så jag raceade till birsta och när jag kommer till parkeringen kollar jag igen
lyfter på övre ögonlocket och där inne ligger linsjäveln! Ihoprullad! Var ju tur jag
tog med mig behållaren och linsvätska :P Jäkla krångel alltså!!

Aja.. efter allt pillande i ögonen så var ju all concealer, som jag försökt täcka
mina äckligt svarta ringar under ögonen med, borta! Så jag gick runt och såg
ut som en Zombie! Hatar när man verkligen har en sån fuldag att man inte ens
vill gå ut i butiken och visa sig! Usch!

Jajaja.. Skyndade hem så jag skulle hinna byta om innan zumban. Hamnar såklart(!)
bakom en hästtransport! Snigelfart.. Inte bra för nerverna när man redan är stressad.
Kom hem tio i och då sket jag i zumban.. Orkade inte hålla på att stressa iväg mig
på nått!
Ist. blev det en springtur runt gnarp med Sara. Skönt! Dock mindre skönt idag.. :P
Trääningsvääääärk! haha. Jag tog ju en runda i tisdags också och hade en liiiten
aning träningsvärk igår av den, men idag är det värre!

Nu får det bli ett tråkigt inlägg utan bild och bara massa text!

Kan ju för övrigt upplysa er om att idag är det bara 10 dagar kvar till första advent! :)

Kommentarer
Postat av: Sara F

Alltså jag trodde inte jag skulle få nån träningsvärk. Men shiiit vad jag är mör i rumpa och lår! Haha, skönt att det ger resultat! :)

2011-11-17 @ 12:24:27
Postat av: Nathalie

Haha! Ja, jag kände redan på kvällen att jag började bli stel :P haha

2011-11-17 @ 17:03:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0