VI TOG OSS ETT DOPP!

I lördags kom Mia hit och vi satt och tyckte lite synd om oss
själva för vi hade så tråkigt. Och förmodligen skulle ha lika
tråkigt hela kvällen.
Men så slog det oss, vi åker och badar badtunna! :) Hennes
föräldrar har ju en sån så det var ju perfekt!

image description
Rykande hett ;)

Började med att åka och äta en myspizza. (såhär i efterhand
har jag insett att jag aldrig mer ska trycka i mig en hel pizza,
när jag ska visa mig i bikini strax efter :P)
Sen åkte vi och tände på brasan så vattnet skulle bli varmt.
Sen åkte vi och köpte lite gotta och hämtade lite saker hos mig,
eftersom det skulle ta ett tag innan tunnan blev varm.
Då ringer Mias mamma och säger att man måste häva på mer
ved ganska fort dom första gångerna! haha! :)
Men efter många om och men så fick vi det varmt! Så varmt att
vi fick slänga i lite kallvatten (som iofs inte hjälpte nånting).
Känndes som man skulle bli kokad när man klev i! Men man vänjde
ju sig efter ett tag..

Grabbarna kom också efter ett tag, och när vi blev nöjd så klev vi
upp och spelade lite kort innan man begav sig hem :)


Förövrigt så vägde jag mig igår. Och jag har gått ner 2 kilo?!?! :)
Har sagt det flera gånger och jag säger det igen, jag bryr mig faktiskt
inte om hur mycket jag väger. Bara jag är nöjd med hur jag ser ut
kan jag väga 150 kilo. Men lite kul ändå att se lite resultat :)
Var så skönt igår på både zumban och pushen! Zumban var faktiskt jobbig!
Nu när man gått en par gånger så kanske man inte bryr sig så mycket
om hur dum man ser ut när man står där och försöker rulla på höfterna! haha :)
Så man bara kör på ;)
Jag kan bli så full i skratt av vissa som är där. Som inte alls gör som man "ska".
Utan hittar på lite själv och bara hoppar omkring! hahahaha! Ser så fult ut! :P

Och jag klarade mig genom hela push-passet utan att fuska ;) Skönt! Dock
klarade jag inte hela magpasset. NÄSTAN, men inte hela! ;)
Nu längtar jag till torsdag! Motionsgympan är ju det som är roligast tycker jag.
Dock väntar ett zumbapass på onsdag först :)

Kommentarer
Postat av: Sara F

I morgon kommer jag på gympan också ;)

2011-11-09 @ 08:49:17
Postat av: victoria

Hej!



Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna 2 lyxiga produkter från Stockholmsgruppen cosmetics!



Perfekt julklapp!



Du får gärna vara med :)



http://vickelido.blogg.se/2011/november/vinn-produkter-fran-stockholmsgruppen.html



MVH Victoria

2011-11-09 @ 15:06:27
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: stina

hihi ja jag tycker att julmånaden ska va i 2 månader, den är ju så kort!

vill oxå sätta upp julgardiner, har inga stänger i köket annars skulle ja nog satt upp dom ;P



2011-11-09 @ 20:03:38
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Postat av: Therese

varför kommer det upp en ruta för anv.namn o lösenord när man går in på din blogg??

2011-11-11 @ 11:56:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vet inte??! Har sett det jag med.. Tror det kan vara för att jag tagit nån bild från Google, åsså är den från en blogg som har lösen..

2011-11-11 @ 14:49:55
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0