FALUKORV OCH TOAPAPPER

I natt drömde jag att Therese, Andreas och Mejja bodde i Therese
bil! haha. Utanför ica bodde dom.
Jag skulle hälsa på och ta med mig något dom behövde, och då tog
jag med mig en falukorvsring och toalettpapper. haha, allt man behöver
eller? :P
Och Mejja hade lärt sig prata lite också, hon kunde säga "mamma" och "hej" :)
Lät så gulligt! :')
aja.. tyckte det var en liten rolig dröm ;)


I helgen har jag jobbat! Skönt har det varit! Har klättrat på väggarna här
hemma. Vissa dagar/kvällar har jag bara legat och gnällt (ni vet så som man
gör när man är liten :P) för jag har varit så rastlös!
Städade faktiskt åt mamma och pappa en dag också, för att ha nått att göra.
Dock bara köket, men det fick sig en omgång iaf! :)
Och det var faktiskt roligare att städa hos dom än hos oss (som jag skulle göra
när jag kom hem). Eller så var jag bara på städhumör då?

Igår var jag så trött när jag kom hem. Var trött redan dom sista timmarna,
förstog inte hur jag skulle orka städa hela herr och barn avdelningen själv
när jag var så trött! Men det gick ju bra ändå ;) Även fast man inte riktigt hinner
med sig.
Sen skulle vi göra nån mat, fick bli tacopaj. Och nääe! Jag gillart inte! Pajdeg
ska vara i efterrättspajer inte matpajer! :P Sen tycker jag allt som utgår från
"vanlig tacos"; tacopaj, enchilladas, tacogratäng osv osv. är inte alls lika gott
som vanlig tacos! Varför krångla till det och göra nått "nytt" hela tiden när det
ändå är det enklaste som är godast?! :P eller ja, jag tycker det iaf.
Jämt (eller oftast) när vi ska äta tacos gör vi två rätter, jag äter vanlig tacos
och Pär äter enchilladas. Det är ju inte sån stor skillnad egentligen, bara att
enchilladas ska vara i ugnen. Men jag vill ha vanlig! :P
Så.. nu vet ni det! hahaha

Ikväll blir det Zumba och push igen! Skönt att röra lite på fläsket! Kan faktiskt inte
klandra dom som trott att jag är gravid! hahaha! Vissa dagar tror jag faktiskt det
själv, för magen putar så mycket! haha. Fy! Inte en dag försent att börja röra på sig
alltså! ;)

Näe, nu ska jag städa upp i svinstian här, sen kanske det blir en tripp till fjärn! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

haha och det kunde vi inte köpa på ica då? ;) haha!

2011-10-17 @ 21:41:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0