GOOGLE

Vad skulle man göra utan google? haha. Jag använder det hela tiden.
När man inbillar sig att det är något fel på en (ont nånstans, sjuk osv)
så googlar man och ser vad det är. :)
Jag blir ju nojig hela tiden och tror jag har cancer eller nått sånt.

Använder det också när jag inte vet hur ett ord stavas, då blir google
min stavningslärare.
Väldigt behändigt det här, Google!




Sen måste jag bara fråga; När folk tror att man är gravid, HUR ska man ta det?
Tydligen går ryktet att jag är gravid, men nu ska jag berätta för er att så är inte
fallet. Så om det är nån skvallerkärring som läser så kan ni sluta skvallra nu.
Men hur ska man ta att folk "hört" att jag är det? Tycker ni jag är fet eller vad är
det som får er att tro det? :P Det kan ju inte bara komma av ingenting?!
Så ja.. Jag är inte gravid, har tydligen bara ätit lite för mycket den senaste tiden..
Men tack för den!! :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha! Ja, du Nathalie, det är bara att vänja sig! Jag har hört... minst tre gånger, att jag ÄR gravid -helt säkert! Hahaha! Folk i denna by gillar rykten ;)

2011-10-13 @ 09:48:54
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vad har hänt med Å,Ä&Ö på dina inlägg?

2011-10-13 @ 12:18:10
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, har hört att jag varit gravid förut nångång också :P haha



Pappa: Ingen aning? På min dator ser det ut som vanligt?

2011-10-13 @ 12:27:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0