MAKEOVER

Har läänge velat gjort om min bloggdesign. För som vanligt blir jag
less om det är samma för länge. Men har liksom inte haft några ideer
eller nå bilder, eller program att göra med. Sen fick jag en ide. Som
inte alls blev som jag trodde :P Svårt när man bara har paint att arbeta
med ;)
Skulle vilja ha läpparna i rött, för ja, jag kletade på lite läppstift.. Förgäves :P
Sen vet jag inte om bilden på mig passar in. Och är inte nöjd med själva
headern överhuvudtaget.. Ingen av bilderna. Aja, får vara såhär ett tag nu
tills jag orkar göra om.
Bakgrunden är jag iaf. nöjd med :)




Så detta är vad jag har pysslat med idag.. Letat bilder (inspiration), tagit
bilder (i massor!!) och lekt med färger osv osv osv..
Aja.. blev väl inte så lyckat men skönt med lite förändring iaf. Var så less
den gamla.
Det är därför bloggen har blivit lite död på sista tiden. Känns inge kul att skriva
när man inte är nöjd med hur bloggen ser ut :P


Ikväll ska jag iaf. röra på fläsket lite :) Ska haka med på motionsgympa (eller
vad det nu hette :P). Och jag känner redan nu hur svetten rinner! haha :)
Min kondition finns ju inte längre. Puts väck! Men det är väl dags att den kommer
tillbaka nu då kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

samma som mina kökshanddukar! :)

2011-10-06 @ 21:33:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0