NYTT TILL HEMMET


Små ljusburkar från A&H, 25 kr st! Riktigt kap tycker jag :) Det börjar bli trångt på min
hylla i köket :P Ena hyllan iaf ;)


En "burk" eller vad det nu är :P Också från A&H, 49 kr kostade den om jag inte minns fel.
Där ser ni också mjölkkannan jag fick av Therese när jag fyllde år, som jag skulle visa
bild på men aldrig gjorde :)


Skylten som jag också fick av Therese när jag fyllde år, även denna skulle jag visa bild på
men det blev aldrig av. Love it!


Ett kuddfodral som Mamma sytt! :) Så fint! Ni ser ju hur kuddarna såg ut innan, den som är
bakom. Svart/grå randig.. Tråkig tycker jag! :) Mamma har även ett till på gång så den
andra kudden kommer också bli tillpiffad ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

sånna där ljus har ju jag oxå. mina har stått i fönstret så det är inte så mkt färg kvar på dom (solblekt) varken på papperslocket eller ljuset i burken! haha!

2011-10-09 @ 17:16:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, du får köpa nya då! :)

2011-10-09 @ 17:22:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0