ATT DET SKA VARA SÅ SVÅRT?!?!

Har fått jobbat några dagar extra nu, helgen var bestämd, sen
blev det mån, tis och ons också :) I like! Dock trodde jag att jag
skulle måsta åka hem igår. Skulle först jobba 15-20.15. Men så
ringer dom och frågar om jag kan komma in tidigare. Haha, det
var riktigt sådär "Chandler-är-nyvaken-svar" haha, ni som sett "vänner"
måste väl förstå vad jag menar :P När man låter som världens rassel,
så harklar man sig och det låter ändå likadant! haha :P
Aja, flög upp ur sängen eftersom jag måsta åka om 45 min. om jag
skulle hinna i tid. Känndes redan då som att jag skulle svimma nästan..
Men det var väl för att jag reste mig snabbt antar jag.
Sen på jobbet gick det kanonbra, allt flöt på och jag tömde häst efter
häst! Dom håller på hänger om på dam nu så då brukar jag aldrig hitta
nått men det gick kanonbra :) Men helt plötsligt började jag kallsvettas,
blev helt skakis och yr och helt matt i kroppen. Men jag tänkte att jag
skulle vänta tills jag ätit lunch. Fick ju inte i mig så mycket frukost då
jag hade så lite tid på mig.. Och det blev faktiskt bättre efteråt så det
måste ju ha varit det.. Trodde jag hade åkt på världens förkylning, men
bara samma gamla vanliga täppta näsa! :P

Jaja.. nog om det! :P Idag beställde jag klipp och färgtid hos frissan! :)
Tänkte att jag skulle ta det efter löning, men när hon hade en tid nästa
vecka på onsdag kunde jag inte hålla mig! :P haha :) Får ju ändå liiiiiiite
pengar från FK denna vecka ;)
Så nu jädrar måste jag bestämma mig för hur jag ska göra med håret.
Är 99% säker på att det blir mörkt, men den där sista procenten gör sig
påminnd hela tiden! Maah! Blir tokig! Men det blir nog mörkt ändå.. Lite
mörkare brunfärg, fast ändå inte mörkmörk. För jag tänkte göra
mörkmörkbruna slingor i så det blir lite olika nyanser (ja jag vet! Jag som
ville ha håret i EN färg :P) Sen funderar jag på att kanske slänga in några
rödaktiga slingor?! :) Alltså inte knallrött utan mer brun med en röd nyans?!
Vad tror ni om det?
Vilken färg tycker ni jag ska ha?
Nu får ni fan säga! Alla jag har frågat säger "jag vet inte.." Men JAG vill veta
vad ni tycker, nått måste man ju tycka!! :P




Åsså har jag äntligen hittat ett par gåstavar. Har letat på stadium, teamsportia
och intersport. Men på stadium hittade jag inga alls? Och på team sportia hittade
jag ett par för 149 kr (rea). Super tänkte jag! Men dom hade ju bara i längd 110,
jag behöver 120. På intersport likaså, inte min längd.. Suuuck! Eller jo dom hade
men dom kostade 500 kr och det tycker jag är lite väl att lägga på ett par stavar
som jag inte ens vet om jag kommer använda eller inte?! :P
Men så åkte jag till Stadium igen, tänkte att jag frågar väl då om dom har och det
hade dom. I min längd, för 199 kr! Perfekt! :P Så får väl se om det blir permiär gående
nån dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara en sådan som passar i nästan alla hårfärger! Själv tycker jag det är roligt att skaffa ny hårfärg till hösten och göra det lite mörkare. Nyanser i brunt och rött är en favorit. Har också funderat på det med slingor, men är rädd att det ska bli konstigt med utväxt och att det efter en tid inte ska se ut som jag vill.. Men som sagt, du verkar passa i allt! Gör man något med håret, så vill man att det ska synas lite i alla fall :)

2011-09-14 @ 13:38:53
Postat av: Therese

Jag har redan sagt att jag tkr du ska ha som nu.



du kan ju komma och gå med oss nån dag då, kan jag ta vagnen och du stavar! ;)

2011-09-14 @ 17:22:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Anonym: ja, det är skönt med lite förändring :)

Therese: ja.. Jag kan inte riktigt bestämma mig :/ men jag tycker det är så jobbigt att måsta färga utväxten hela tiden :P

2011-09-15 @ 08:49:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Anna Källman

ja ha ju oxåå sagt att du ska ha som du har!

2011-09-15 @ 19:33:35
URL: http://akallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0