DÅ VARE KLIPPT!

Ja, som sagt! Frissan i onsdags. Och jag tycker det är roligt att hon kommer
ihåg mig varje gång, även fast det går så lång tid mellan gångerna jag är där.
Ja.. sa iaf. att nu vill jag bli mörkhårig! Hon sa att det inte var det lättaste att
bli då man blekt håret, eftersom det då helt saknar pigment.. Vilket jag redan
visste men tänkte att det fixar väl dom :P
Hon sa att det kan lätt bli grönt och dassigt eller fläckigt eftersom färgen kanske
inte fäster på håret..
Men vi körde på! La först några ljusare slingor uppe på skallen, så att det inte
skulle bli som en färghjälm liksom. Sedan mörkare i resten av håret.. Var ju bra
att jag kunde tänka mig att bli så pass mörk som det blev, för annars hade det
inte blivit lika bra resultat sa hon.
Iaf. satt jag där och njööööööt när hon tvättade ur färgen, ååh så skönt det är! ;)
Så säger hon "Ja, men det är ser ju faktiskt bra ut det, hoppas det är lika genom
hela håret" Jag:"Ja, vad bra!" Hon"Fast dom här slingorna, det vette tusan..."
VA?????? var det enda jag tänkte, haha! Trodde dom blivit grön eller nå. Men det
var bara så att hon tyckte inte att dom syndes så mycket som hon trott..
Men det gjorde mig inget.. :)
Blev skiiiiitnöjd! :) Fick blanda brunfärgen med en lite rödaktigbrunfärg för att
det inte skulle bli just grönt och dassigt, vilket det brukar bli ifall man häver i en
kall färg! Så med tanke på allt som KUNDE ha hänt kan jag inte vara mer nöjd!! :)
Nu får vi se om färgen vill hålla sig kvar också :/ :P Men det hoppas jag!
Men som sagt, tycket inte färgen kommer fram i bilden.. Är mer rött i verkligheten,
dock inte mycket.. Är mest i hårbotten. Men rödaktigt.. Dock tycker jag att det är
olika färger beroende vart man står :P Lyser solen blir det mer rött!
AJA! Nöjd är jag iaf! :)


Före och Efter :)

Kommentarer
Postat av: Therese

mm det blev fint! dock tkr jag du hade så fin och bra färg innan! men du, jag tkr du passar mkt bättre i plattare hår, som på översta bilden, ser jag nu! :) lyllo dig som passar i platt!

2011-09-23 @ 08:56:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Snygging! Kom hit märe får jag klämma på dig. Tycker du passar så mycket bättre i den här färgen :) Dina ögon kom fram (..jag vet hur smör det där lät)

2011-09-23 @ 12:20:11
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, när jag kollar på den bilden tycker jag också att färgen var fin :) men nää, hatar platt.. Fast jag har börjat ha mindre volym nu.. Men ser bra ut på bilden.. Inte i verkligheten :P

2011-09-23 @ 12:23:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha Mia min Mia! Följ med ikväll ditt aaaaas! Ja, frisören sa det hon med, att ögonen blev mer intensiv. :)

2011-09-23 @ 15:44:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0