JULKÄNSLOR, REDAN?

Idag följde jag med Therese och Mejja in till hudik en sväng :)
Fick vara lite barnvakt åt Mejjis ett tag. Började med en läkande
blöja och jag skulle ut till bilen för att byta, men virrhönan själv
hittar ju inte ut från Sjukhuset! :P haha! Vet inte riktigt vart jag
hamnade, men det var inte där vi kom in iaf. Gick fram och tillbaka
hit och dit! Tillslut slog vi oss ner på en soffa och bytte blöjan där
ist. Till min förvåning var det en redigan bajsblöja! :P Men lilltjejen
var så go och glad ändå, även fast vi fick byta alla kläder :) Sötpluppan!
Var nästan som att hon visste att jag aldrig bytt blöja förut (eller en endaste
gång innan :P), för det känndes liksom som att hon "hjälpte till" när jag
skulle klä på och av, som att hon drog ut armarna ut bodyn själv t.ex :P
haha, hon är för go! :')
Therese kom efter ett tag och fick visa vägen ut! haha :) Tycker inte
om att gå in på stora ställen där jag aldrig varit, då måste jag verkligen
memorera vägen jag gått så jag ska hitta ut igen! :P

Aja.. åkte en sväng på Dollarstore också. Hittade lite småsaker, allt för
10 kr :P Förutom en bodybutter och en burk som gick på hela 30 kr ;P haha.
Jättefin burk iaf! Det har vi som kaffeburk nu, även fast jag ställt undan
den fula kaffebryggaren som aldrig blir använd :P Skulle ha haft en ny.
Fick även med mig två tomtar. Japp, ni hörde rätt! Dollar har redan plockat
fram julpyntet :D Och det gillar jag! Ge mig juuuuuul! :)


Dålig mobilbild.. Men där ser man min fina burk iaf. Åsså köpte jag 2 grytlappar och
en grytvante :)

Ikväll blir det lugnt, ska jöbbe i möra! Tror det kan bli en liten utgång i morron
också :) Får se hur trött man är. Får lägga mig i tid ikväll! Sen skulle jag ha
fixat skjuts till hudik också efter att jag kommit hem. Går bara ett tåg fem i nio
eller nått. Och det tycker jag är lite sent :P Men får väl gå i värsta fall! ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

men so hon visste att jag aldrig bytt förut, hjälpte till... haha! vad gulligt!



Det har vi som kaffeburk nu? Burken = den! ;)



polisen ringde mig sen och sa att min plånbok kommit in!! X) måste ha tappat den på coop!

2011-09-17 @ 10:30:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja men det Kändes som hon hjälpte till när jag klädde på och av. Sen kollade hon på mig med en sån koncentrerad blick! Haha :)



Stavfel, ganska ofta jag skriver det ist för den eller tvärtom :P



Men haha! Hade du ens märkt att du tappat den då? Vilken tur att det var nån som lämna in den då, ist för att ta den :)

2011-09-17 @ 19:47:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0