TRUE TALENT

Trodde True Talent skulle vara ett bra program, underhållande tänkte
jag. Men icke! Inte enligt mig iaf.
Jag trodde att det skulle stå en männsika på en scen, där det var helt svart!
Sen skulle han/hon börja sjunga och efter ett tag skulle ljuset tändas och
man skulle få se hur hon/han såg ut. Så man liksom får bedömma rösten
innan man ser männsikan (som hela programmet går ut på?!).
Men det är ju bara så för "juryn". Skittråkigt tycker jag att det var, och tycker
inte dom var så speciellt bra på att sjunga heller..
Dock har jag ju bara sett första programmet och kollade inte ens klart på det.
Tyckte inte alls det var bra! Sen trodde jag att själva "juryn" skulle vara Danny,
Tommy och hon som jag inte vet vad hon heter :P Att dom inte heller skulle se
hur människan såg ut.. Aja..
Föll inte mig i smaken iaf..


Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag trodde det skulle vara som amerikanska, där 3 jurymedelmmar sitter på stolar med ryggen vända och trycker så dom ser artisten om dom gillar det. ja så skulle det ju ha varit, så vi inte heller såg människan innan!

2011-09-02 @ 19:20:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men det var kanske inte samma som det man såg på reklamen där christina aguilera är med, det kommer ju ett program nu som heter the voice där carola, uggla, petter och ola salo ska bara lyssna på röster! :)

2011-09-09 @ 11:44:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0