VART TOG RÖSTEN VÄGEN?

I lördags var det dags att åka till Lisa och köra en utgång.
Var inte alls sugen på att gå ut, först på dan om jag ska vara helt ärlig :P
Men det blev roligt när man väl kom dit! :) Och jag kännde mig lite "svullen"
i halsen innan på dagen också. Så jag hade nästan räknat med att tappa
rösten den kvällen :P (blir jämt så då jag dricker och är lite krasslig?!)
Och ja visst, rösten försvann där på förfesten nångång! haha.. Eller ja, hes
blev jag iaf. och är fortfarande!
Aja.. Var en rolig kväll iaf! Tills man vaknade upp dagen efter.. Jag mådde
illa från det att jag vaknade tills jag gick och la mig.. Så nu har jag bestämt
mig för att vara nykter ett bra tag framöver! Mest för att jag ORKAR INTE vara
bakis, så jävla vidrigt! Känns så onödigt att slösa bort en hel dag! Sen tycker
jag inte det är lika roligt att dricka längre heller?! Aja.. :)

Har lyckat få en jäkla rethosta också! Så otroligt jobbigt! Helst när man jobbar
och står i kassan och ska prata med massa kunder åsså börjar det kittlas i halsen
och det vägrar sluta! Man känner ju sig inte direkt fräsch om jag säger så.. :P
Och igår när jag jobbade, typ 10 minuter innan vi skulle stänga så började mitt
öra krångla. Blev lock och började "dunka" i det. Sen i bilen påväg hem började
det göra skiiiiitont! Halva ansiktet gjorde ont, men från örat och ner i käken (?)
så var det värst!! Så jävla ont! Kunde inte sova sen heller för det gjorde så jäkla
ont alltså! Började till och med grina för det gjorde så ont! :/ :P
Så i natt har jag inte fått många timmars sömn.. Känndes liksom som att jag låg
och spännde käken även fast jag var helt avslappnad.. Näe fy! Har aldrig haft så
ont nångång..

Lyckades väl somna nångång och vaknade i morse av att det faktiskt var bättre!
Inget lock för örat och det gör inte lika ont som igår.. Lite ont fortfarande. Men nu har
jag laddat upp med alvedon iaf och ska snart bege mig iväg för att jobba. Kanske
möta upp Mamma, syrran och Mejja som är och gör Birsta idag :)

Näe, nu ska jag göra mig i ordning och åka iväg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0