VILKET KLIPP!

Idag lever mitt hår farligt :P Börjar faktiskt tveka på om jag ska göra det
mörkt ändå. Haha, men nu får jag inte ändra mig nå mer! Nu blir det så!
Sen blir det nog inte så mycket ändring på själva frisyren. Ta bort det slitna
bara och lite uppklippt fram tror jag..
Hoppas det inte tar sån lång tid, för jag ska åka och jobba efteråt. Skulle
komma så fort jag kunde! Men tycker det tagit kortare tid nu dom senaste
gångerna :) Så vi får väl se..
Är platthuvve dag iaf :P Vill inte häva i nå produkter när jag ska färga det.
Känns som det kommer bli nå knas då! :P Så jag är inte fin i håret idag,
no volym över huvudtaget!

Aja.. Har iaf. testat mina gåstavar nu :) Man känner verkligen skillnad än att
bara gå ut och gå vanligt! Provade engång med Mamma och Therese, men fick
inte riktigt upp nått tempo då tycker jag.
Kännde mig jääääkligt löjlig i början, men känndes bättre när man gått ett tag :)
Tog en sväng igår också! Vilket jag inte borde ha gjort känner jag,  eller jag borde
ha klätt på mig mer. Även fast jag laddade upp med polotröja och tjocktröja med
hög krage. Ont i halsen idag.. Eller inte ont, men "svullen" eller hur man ska säga.
Aja.. Går väl över snabbt hoppas jag :)

Var och hälsade på Systeryster och Mejja lite igår också, och jag dööör ju varje
gång hon tittar på mig och ler! Lilla älskade sötfisan! :')
Nästan jämt när jag kommer så sträcker hon armarna mot mitt ansikte och ska
dra i glasögonen! haha! Sen drar hon av ett STOOOORFLIN när man säger
"Nämen!??  Är du en buuuusunge?" Ååh, så underbar hon är lilltjejen :)


Få hit! ;)

Kommentarer
Postat av: kulturella

sötnäsan.... som vissa påstår.

2011-09-22 @ 08:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0