KIKAR IN

Nu blir det en klumptext igen (förstår inte varför det inte kommer en ny uppdatering som fixar det?!). Jaja, har iaf jobbat idag. Började dagen i proven. YEEES!! Älskar att mata varor :) Men lilla Nattis måste lära sig att äta mer till frukost (äter faktiskt oftast en stor frukost), annars blir hon helt slut och matt halvtimmen innan lunch!

Dagen flög iaf förbi och sen var det dags att åka hem. Hem och inspektera Pärs vapenskåp som kommit idag. Nu är det bara bössorna (och kanske en hund?) som fattas sedan bor jag med en riktig jägare :) Nu kan det läggas till saker på "presentlistan" ;)

Skjutsa ner jägarn min till fjärn sedan och sen hem för att trycka i mig chips och dipp! HALLELUJA, som jag längtat hela veckan! Haha :) Kollar nu på sagan om ringen och är rädd att gollum kommer och hälsar på mig i mörkret..

Tror bestämt jag ska tända lite ljus, som jag längtat efter att få göra sedan i början av sommarn, då jag köpte nya ljusstakar :)

Gooood kväll!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men ojojoj, det blir inte en klump längre.. Bra där!

2012-08-17 @ 21:42:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0