LISTA

I brist på saker att skriva snor jag en lista av Simone :)


1. Var är din mobiltelefon?

I mina händer :P skriver från den.

2. Var är din andra hälft?

Han gick precis ut genom dörren, skulle åka och fiska.

3. Ditt hår?

Gillar jag inte just nu. Blir aldrig bra när jag fixar det!! Och hårfärgen behöver en uppfräschning, men tänkte hålla mig ett tag till ;) Nästa vecka kanske, har köpt en nyans mörkare nu, så jag hoppas det blir så mörkt jag vill :) Idag är det iaf. uppsatt i en knut. Skabbig känner jag mig idag..

4. Ditt humör?

Upp och ner. Väldigt upp och ner. Har varit så ett bra tag nu.. Ena sekunden är jag sur och irriterad och andra sitter jag och gapskrattar!

5. Din dagsplan?

Ja, det som är kvar av dagen så ska jag nog inte göra ett skit. Kanske dammsuga. Annars har jag varit till Mia och Tommys hus och kikat en sväng, varit i sörfjärn och klippt gräs. Även slipat och målat en byrå och en bänk.


6. Det bästa du vet?

Att städa och få det fint! Att bara slänga sig i soffan och mysa i ett rent hem :) göra fint helt enkelt! Sen är ju min familj och sambo rätt så bra också :)

7. Din dröm i natt?

Vi var på nån fest/krog och klockan började bli morron, och jag ville hem!!! Var bara det att det var omöjligt att få Pär att åka hem, och tillslut var det omöjligt att hitta han! MAH! Var inte bara att gå hem heller då det var lååååångt bort nånstans? Ja, inte en så intressant dröm :P

8. Ditt livsmål?

Jag ska ha barn, hus, man och ett bra jobb jag trivs med! Jag behöver inte mer än så. Folk tycker väl man är tråkig för att man inte vill "ut och se världen". Men så får det vara. Jag vill ha ett fint liv och njuta av det och min familj!

9. Rummet du är i?

Vårat sovrum! Ligger och degar i sägen framför teven ;) Rummet skulle behöva lite uppiffning! Skulle vilja måla byrån och hyllorna (sängen också iofs). Tror faktiskt jag ska göra det snart. Och på hyllorna är det kat-a-strof (Tony irving uttal). Där står allt som bytts ut på andra hyllor, alltså lite allt möjligt, i alla möjliga färger.. Usch!

10. Din hobby?

Inte ett jävla skit! Frågade faktiskt Pär för nån dag sen om han kunde komma på en hobby åt mig :P

11. Din skräck?

Att förlora nån jag älskar!! Vill inte ens tänka tanken!!!

12. Var vill du vara om sex år?

Kvar här i gnarp med min familj. Förhoppningsvis ha ett jobb eller pluggar till något jag verkligen vill bli!

13. Var var du igår kväll?

Uppe i gårdsjön en sväng sen hemma.

14. Vad är du inte?

Gud vad svårt! Jag vet inte.. Jag är inte den som bråkar. I want worldpeace! Haha, näe men jag hatar när man ska hålla på bråka och tjaffsa, mycket trevligare när alla är sams ;)

15. En sak du önskar dig?

Oj! Jag vill ha mycket! Men skulle jag önska mig en sak så skulle det vara perfekt syn!

16. Var växte du upp?

Underbara sörfjärn!!

17. Det senaste du gjorde?

Tog en paus i listan nu och kollade på project runway :P

18. Dina kläder?

Ljusgrå leggings, långt svart/grårandig kofta. Tråkig men skön outfit skabbdagen till ära!

19. Din tv?

Min teve är väl min LILLA tjockteve som står nere i fjärn! Haha. Annars har vi (Pär) två stycken här hemma också.. Förstog inte riktigt frågan?

20. Ditt/dina husdjur?

Vi har inga husdjur (än). Men jag räknar mamma och pappas katter som mina ;) Månsan, Chico, Putte, Charlie och lilla Elvis :)

21. Din dator?

Är min värsta fiende! En seg jävel som alltid hakar upp sig!

22. Din bästa ägodel?

Måste vara min iPhone! Utan den hade jag varit tvungen att dras med segdatorn mer än nödvändigt!

23. Saknar någon?

Jag saknar Louie :(

24. Din bil?

Rullar på :) en Opel Astra. Funkar finfint för mig.

25. Något du inte har på dig?

Pälsväst.. Jag vet inte, men jag gillar den inte!

26. Favoritaffär?

H&M såklart ;) sen ääääälskar jag bikboks linnen med tryck! Bara ÄLSKAR!

27. Din sommar?

Jobb och regn känns det som :P har väl iaf fått 2 stranddagar. Men inte ett endaste dopp i det blå..

28. Älskar någon?

Ja, flera stycken ;)

29. Favoritfärg?

Oj! Det är så olika, och beror helt på vad det är. Men mintgrönt gillar jag starkt!

30. När skrattade du senast?

Pär kom och myste lite innan han åkte och fiskade. Och då var mitt humör sådär upp och ner, sur sen fick han mig att börja skratta ändå. Han höll om mig, sen tröck han åt medans jag pratade så det lät kul, haha ;)

31. När grät du senast?

Hmm, var nog för nån kväll sedan då P.S I love you gick på teven. Älskar den filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0