TJUVLYSSNAT

Vart inte så mycket sagan om ringen, utan mer tjuvlyssnat.se. Hahahaha, vissa är så jävla kul!! :P som t.ex.


Det är kö till kassan, väldigt lång kö. En tjej ~15 frågar expediten om hon kan lägga undan kläder och hämta dem senare.
Expediten: Javisst, tills idag eller imorgon?
Tjejen: Ja, jag vet inte….
Expediten (stressad eftersom de som står bakom tjejen i kön får vänta): Då lägger jag dem till imorgon så kan du tänka på saken. I vilket namn ska jag lägga dem i?
Tjejen blir tyst och ser frågande ut.
Tjejen: Får jag lägga dem i vilket namn som helst?
Expediten: Ehh… Jaa.
Tjejen: Okej, då tar jag… (tystnad) Mariah Carey!!!
Expediten (förstår att tjejen inte har koll, och försöker vara snäll trots att hon är stressad): Då lägger jag undan dem under namnet Maria.
Tjejen: Jaha…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0