TRÄNA DÅÅÅ

Igår efter middan, så tänkte jag göra det jag gör bäst (nu för tiden). Lägga mig i soffan och somna framför teven..

Men då drog Pär med mig på en liten vandring upp på västansjökullen (skriver jag rätt nu? :P). Vet ni hur brant det är upp för den där stigen eller???? Kan lungt säga att det var bland det jobbigaste jag gjort i mitt liv! Pär älgade ju iväg i början så jag höll på avlida! Så jag fick gå först ist :P

Kul att göra nått iaf! :) men det känns som att träningen måste börja nuuuu!

Säger jag och sitter och vräker i mig chips och dipp ;) Eller det var att ta i. Var inte alls gott idag.. Är mer sugen på Pekingsoppan jag åt till middag. Har två matlådor i kylskåpet som skriker på mig, men dom ska sparas.. Ska jobba hela helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0