JOBBA PÅ DÅÅ!!

Det går inte att beskriva hur trött jag var i morse. När man missat några timmars (en natts) sömn måste man ju ta igen dom. Men nej då! När Pär kom och sa hej då halv sex kände jag mig helt slut!! Tänkte ju egentligen kliva upp då, men orkade inte och sov en timme till.

Tänkte att det skulle vara så skönt att soooova imorrn! Men då behövdes det folk, och självklart ställer man upp! Hä bli ju päningar ;) Så imorrn kör vi en 9-20.15 dag. Fint de! ;)

Nu ska jag ut och jobba igen, 3 timmar kvar! Sen ska jag (kanske om jag orkar) åka och köpa en julklapp till farmor. Sen hem och laga mat (måste ha matdosa, blir så dyrt att äta ute), sen SEN ska jag sova.. Zzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0