BORT DUMMA DEGMAGE

Har precis tryckt i mig en pizza. Blä! Ångrar det väldigt mycket.
Speciellt eftersom jag ska iväg och träna om ett tag.. Men vad gör
man inte när man varit i stan hela dagen och inte orkar laga mat.
Kan dom inte göra nått snabbmatsställe som gör nyttig(fast GOD) mat?
Jag fattar inte varför jag måste trycka i mig hela pizzan, även fast jag
inte tycker den var så särskillt god. Näe, måste ändå trycka i mig hela.
Bara med skräpmat är det så också. Annan mat äter jag tills jag känner
mig mätt, sen slutar jag äta. (om det inte är något som är jääättegott då).
Usch.. Bättring, Nathalie! Inte för att jag inte tycker man "får" äta en
pizza då och då, men förra veckan åt jag nått onyttigt nästan varje dag.
Kan jag åtminstonde hålla mig en vecka utan nått "gott" ?

Är skönt att ha nån träning att gå på iaf. Älskar som sagt motionsgympan
och längtar tills tisdag då den är. Även pushen, roligt nu när det är två olika
program varannan gång :) Och riktigt kul när man märker att man orkar mer.
Kan lägga på mer vikter osv.
Fast jag vill egentligen inte bli musklig.. Eller lite, fina muskler vill man väll
ha. Men jag vill inte vara "biffig" :P Vill hellre vara smal och slank än stark
och biffig. Finns det nått fulare än ett par biffiga ben i kjol/klänning? haha :)

Det skulle vara kul om det blev nått mer pass i framtiden. Kanske step?
Sen skulle det vara kul att ha typ "dansträning" eller vad man ska kalla det.
Typ lära ut "kända danser" :P haha. Förstår ni vad jag menar? Typ som "Thriller",
Beyonces "Single ladies", "Party rock anthem" :D Skulle ju vara hur kul som
helst
, samtidigt som man får lite träning :)

Näe, nu ska jag leta fram nå träningskläder. Det värsta är ju när man "inte
har något att ha på sig" när man ska fara och träna. ??
Jag bytte linne efter linne efter linne en gång när jag skulle iväg och Pär kollade
på mig och sa "Men herregud! Du ska åka och träna!?". Men man vill ju ändå
känna sig "fin" :P haha. Iaf jag. Jag vill inte ta på mig ett linne som framhäver
valken som blir ovanför byxan när man böjer sig.

Jaja.. JAJJAMEN! ;) (Älskar när man hör det på motionsgympan, då vet man att
det är sista låten och dags att ge ALLT man har!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0