ETT GOTT SKRATT BOTAR BAKFYLLAN

Vad har hänt denna helg? Jo.. I fredags blev jag inringd på jobb :) Härligt!
Var skönt att få komma hem och känna att man gjort nått vettigt. Dock ska
vi inte prata om smärtan i mina ben!! När man inte jobbat på drygt en månad
är det som första dagen man jobbar i butik! Ajajaj! Kunde knappt sova på
kvällen för det gjorde så ont! Haha :)

Lördagen spenderades först nere i sörfjärn, sedan med Mia. Satt och pratade
skit tills grabbarna kom hem och då gjorde vi pekingsoppa, Mmmm! :) Sen
åkte några av oss till Hassela. Hrm.. varför känns det alltid som att man lika
gärna hade kunnat vara hemma? Speciellt dagen efter. Fy! Pannknack och
illamående som vägrade ge sig.
Dock kom Mia och gjorde mig sällskap ett tag och vi hade jäkligt skoj (även
fast hon inte tyckte ett dugg synd om mig :( :P). Var längesen jag skrattade
så mycket, var nog kanske lite trött också ;)
Vi låg och skrattade åt saker som inte ens är rolig. Vi låg "skafötters"(??) och
"cyklade" med fötterna mot den andres.. Det skrattade vi åt så jag fick ont i
magen? :P haha. Och "Peekaboooo!" hahaha, jag dör!
Men det verkade vara ett bra sätt att bota min bakfylla på iaf. För efter att hon
åkt mådde jag prima! Eller ja.. bättre iaf ;)

Även igår gjorde vi pekingsoppa. Det är ju såååå gott! Mmmmums! Det kommer
nog bli en av våra "Helgmaträtter", får väl se vad som blir nerputtat på listan..
Kebab? hemmagjord pizza? Tacos? Aja.. gott som satan är det iaf och jag skulle
kunna äta upp hela kastrullen! Tråkigt nog blev det ingenting över efter att vi
ätit igår och när Pärs matlåda var fylld, annars hade det blivit min lunch idag :)

Aja.. jag skulle kliva upp tidigt idag och städa innan jag ska åka till fjärn.. ist
hamnade jag här. Så nu är det väl dags att plocka fram snabeldraken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0