DAG 19 - DET HÄR GÖR JAG ALDRIG OM

Jag kommer aldrig någonsin klippa mitt hår såhär kort igen. Det är
en sak som är säker. "Men sluta klaga!" Tänker nog vissa av er, men
nej. Jag kan inte.. Ni får prova själva att klippa av håret så kort att ni
känner er ful varje dag. Och se om det är så lätt att inte klaga ;)

Men näe.. Om Ricinoljan funkar och gör att det ska växa 5 cm i månaden
har jag 25 cm längre hår till sommaren! haha :) Då har jag mitt långa hår
tillbaka!
Men det var inte bara att häva i den där oljan. Den var som sirap! Alltså
konsistensen, det var inte kletigt :P
Det hade jag inte förväntat mig. Så det tog sin lilla tid att fördela över hela
hårbotten, men det gick bra tillslut :)



Dag 1 - Min favorit serie.
Dag 2 – Min dag.
Dag 3 - Dagens klädval.
Dag 4 - En låt med många minnen.
Dag 5 - Något jag vill ha.
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 7 - Dåliga vanor.
Dag 8 – Bloggfavoriter.
Dag 9 - Mina favoritskor.
Dag 10 - En bild på min handstil.
Dag 11 - Din bästa vän.
Dag 12 – En bild på mig själv när jag är onykter.
Dag 13 - Så här är jag i skolan.
Dag 14 - Det här får mig att gråta.
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.
Dag 16 – I min handväska.
Dag 17 - Bästa resan.
Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.


Kommentarer
Postat av: Simone

Jag fattar inte hur detta började, och hur laxeringsmedel ska få håret att växa? Haha. Men kul om det funkar, då ska jag också prova ;)

2012-01-27 @ 10:03:18
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, inte jag heller. Ska tydligen vara bra att rengöra ansiktet med också! haha :) Ja, har sett före och efter bilder på andra, då det har funkat. Men vi får väl se :) Som sagt 89 kr för 500 ml, så det är ju värt att prova iaf :)

2012-01-27 @ 10:13:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaha, ja :) Kan ju vara värt att prova :)

2012-01-27 @ 10:23:59
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0