FINT PORSLIN!

Här kommer lite bilder på det jag fick i julklapp. Och ja, jag vet! Det
är skitdåliga bilder. Men jag fattar inte varför dom blir så dålig? Aja..
ni ser ju iaf. hur dom ser ut :)


Koppar + fat från mamma och pappa, dom är mycket finare i verkligheten. Färgerna blev inge fin på bild.
Ungsform från Therese, I looove! Vi har ju bara sånna där tråkiga i glas innan.


Tårtfat från Mamma och Pappa. Längtar tills jag får göra en tårta nu! :) Får väl vänta tills mars då,
när Pär fyller år! :P


Skålarna på första bilden är från Patrik och på andra från Mamma och Pappa.
Älskar även dessa! Dom står fint i våra "hål" i köket. Får se om jag någonsin kommer
våga använda dom till nått! :P Har ju fått jättefina skålar förut också men dom står mest
dom prydnad, för jag vill inte att dom ska gå sönder! :P haha.

Kommentarer
Postat av: KH

vad snyggt porslin

2012-01-12 @ 22:51:08
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0