JAJJAMEN!!

Nu är det sista veckan som är en "slappvecka", nästa vecka börjar träningen
igen! Wehoo, som jag längtat! Jag måste ha nått såntdär att gå på, jag kommer
aldrig iväg annars. Och det är ju så skönt efteråt. Är riktigt nyfiken på hur Zumban
kommer vara nu, då det är ett nytt program :) Hoppas det är jätteroligt, som
motionsgympan!

Nu är det beach 2012 som gäller. Även fast jag säger varje år att jag ska ha en
pangkropp till sommaren, och det blir aldrig så :P Men i år är året. haha.
Celluliter och putmage, bye bye!

Måste bara lära mig att äta bättre. Det är det som är svårast. Jag är så äckligt
beroende av "nått gott", hela jävla tiden. Blir så irriterad på mig själv. Som idag,
vi åt tacos. Som vanligt kan jag inte nöja mig med en, utan tar två (alltså mjuka
bröd). Lägger mig i soffan för jag är så äckligt mätt. Och efter bara sisådär 10 min
är jag sugen på "nått gott" igen. Inte för att jag är hungrig, nej nej, jag är mätt som
en fullproppad liten get. Men ändå suger det i sockertarmen! BLÄ!

Jag kan lungt säga att jag vet hur det måste kännas att sluta snusa/röka. Jag ÄR
sockerberoende. Och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna sluta äta gotta..
Jag kan bli så sugen på nått att jag inte kan sitta still, eller så blir jag såååå grinig
och sur så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag tror det är från detta mina äckliga celluliter kommer ifrån (ja, det kanske inte är
så roligt att läsa om, men I hate them!), att jag äter så dåligt. Alltså inte äter lite -
äter dåligt. Utan äter skräp - äter dåligt.
Måste börja hinka i mig vatten och ge mig fan på att sluta äta skräp... Säger jag
och framför mig ligger det en chokladkaka. Jaja.. Det är iaf. mörk choklad. Som
jag ska lägga undan nu (borde egentligen slänga). Ska verkligen försöka skärpa
mig nästa vecka.. Försöka!


Aja.. nu har ni hört om mitt deprimerande klag länge nog. Bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur då att du är jättesmal så du kan äta gotta :)

2012-01-12 @ 20:40:13
Postat av: Simone

Men haha, sockertarmen! Haha! Eeewww!! XD

2012-01-12 @ 20:47:19
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Anonym: jättesmal var väl att ta i :P men kan göra det klart för alla att jag tycker inte jag är tjock och behöver tappa massa vikt. Men träning behövs för att jag ska få den kropp jag vill ha. Och äta bättre har också med hur jag mår att göra. Man mår ju så mycket bättre om man skippar allt godis och skräpmat, man blir ju mycket piggare tex. :)



Simone: haha, ja men det känns som att hur mätt jag än är så ska jag likförbannat vara sugen på nått sött. Har nog två magar :P haha

2012-01-13 @ 11:03:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0