SNART ÄR DET KLIPPT!

Idag bokade jag klipp och färgtid hos frissan. Help!
Fick en riktigt snabb tid, ibland får man ju vänta flera flera veckor :)
Ni får inte veta när det är, kan ju bli en liten rolig överaskning för er
då jag lägger upp resultatet! haha :) Bara för att jävlas ;)
Hoppas hoppas jag blir nöjd, och jag hoppas ni skriver att jag ska göra
det för att ni tror jag passar i det. Och inte för att ni "vill se hur det skulle
se ut" som jag jämt tänker när folk funderar på att göra en förändring med
håret :P haha.

TROR även att jag bestämt färgen, men det kan vi ju också hålla hemligt.
haha! Hade jag läst detta inlägget nån annastans hade jag blivit tokig, jag
som är så nyfiken ;)

Men jag tror faktiskt jag kan passa i det. Har försökt sätta upp håret så det
ska se kort ut, och se hur det ser ut. haha. Har även kollat på taaz.com. Men
man vet ju aldrig riktigt hur det kommer se ut.
Har insett att det är hälften av mitt hår jag kommer klippa av :S Halva längden
alltså.

Vi får se om jag vågar ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

"inte för att ni "vill se hur det skulle

se ut" som jag jämt tänker när folk funderar på att göra en förändring med

håret :P haha."



Jaha, schysst du är, haha! ;)

2012-01-16 @ 14:47:11
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, alltså jag TÄNKER så! Haha :)

2012-01-16 @ 16:02:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha X)

2012-01-16 @ 16:03:12
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0