GÅRDSJÖN

Det här inlägget skulle ha blivit publicerat för fleeeeeera dagar sedan! Men pågrund av dålig mottagning i gårdsjön blev det inte av, men det låg kvar nu så kan väl lägga ut det nu ist då ;) . . Idag har jag jobbat till fyra, sedan åkte jag lite "ärenden" innan jag åkte hit till stugan i gårdsjön ;) köpte med lite mat och så. . . Sen efter vi ätit gick vi över till grannen och tog ett glas vin/öl/grogg. Jag tog vin.. Men det räckte gott och väl med bara några små. Är så trött nuförtin så jag vet inte vad det är med mig. Och knottigt som faan var det också. Så nu har jag gett upp och ligger i sängen och funderar på att göra chips och dipp ;) Ja, allt vad träning och nyttig heter har jag gett upp nu känns det som. Sommarlov heter det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0