LATHELG!

I fredags åkte jag hem till Mia en sväng efter jobbet. Hon bjöd på hemmagjorda langos, mmmmmums!! Sedan åkte jag på bolaget, fick åka tillbaka till Birsta eftersom det var den jävla gatufesten! Sen for vi hem hit och satte oss i solen med en kall en! ;) Hanna frågade om vi ville följa med till hudik för en krogrunda, så det gjorde vi!

 

Fuldans, öl och massa skitsnack (varför ska min käft ALLTID gå i 110 när jag druckit för?? :P) bestog kvällen av! Innan vi köpte pizza och tog nattbussen hem.

 

Dagen efter mådde jag som jag förtjänade. Bakis som bara den! Bakfylle ångest också när Mia kom och berättade detaljer om kvällen, som jag förträngt ;) haha!

 

Idag provar vi nått nytt till middag! Har även gjort en coleslaw, hoppas den blev lika god som den Emmy gjorde på midsommar :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jahaja, det var ju kul att all text blev en stor klump!!

2012-07-08 @ 16:13:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Åsså menar jag ju såklart coleslawen som Emmy gjorde när det var bilträffshelgen, inte midsommar ;)

2012-07-08 @ 16:26:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0