MIDSOMMAR...?

Åhh vad jag hatar när det är "tillställningar" på två olika håll, samtidigt. Speciellt då man verkligen vill gå på båda! Man har lika goda vänner på båda ställen..
Jag vet ju att jag kommer få skitkul vart jag (vi) än hamnar. Men jag får sånt dåligt samvete!! Känner mig skitdum mot den personen/personerna jag inte åker till :P maaaahhh!! Kan man dela på sig för en dag?

Men det slutar nog med att man delar dagen. Börjar hos ena och avslutar hos den andre. Ellerrrrrrr?? MAH! Får väl låta Päran bestämma vart vi ska, så slipper jag få ont i magen av dåligt samvete! ;)

Helst av allt skulle jag vilja att allihopa slog ihop sig till ett ställe! Meeen det är inte alltid man får som man vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0