BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!

I helgen så åkte våra karlar iväg till fjälls för lite skoteråkning så jag tog
mitt pick och pack och flyttade till Mia! Var meningen att jag skulle ta en
buss på fredagen men då Mia ändå var här på torsdagskvällen så åkte
jag med då :) Åkte på ica och köpte frukost för helgen och middag för dagen
(en varsin chips & dipp, våran specialitet! :P) Sen hem och döa framför
en film. Resten av helgen bestog av skratt, skratt och skratt! Körde en bio
på fredag; This means war. Var helt okej faktiskt! Inte så rolig att man satt
och skrattade filmen igenom, men några goda skratt blev det och den var
helt klart sevärd :)



Lördagen var fylld med äventyr, haha. Låt oss lämna det så ;) Dagen avslutades
iaf. med en öl på balkongen i solen och sedan med en utgång. Riktigt skoj!
Dagen efter mådde vi väl kanske som vi förtjänade. Har ett filmklipp på Mia som
är så jävla roligt så jag håller på skratta ihjäl mig fortfarande, efter att ha sett
det 1000 gånger! HAHA! Men med risk för att hon blir en argbigga låter jag det
ligga kvar i telefon! hahaha.. Det jag tycker är roligast är att jag låter exakt likadan
när jag är bakis. Okej.. inte så roligt att läsa när man inte sett klippet men jaja ;)



Även fast jag haft en riktigt jävla otroligt rolig helg med min andra andra halva (Päran
är ju också min andra halva) så var det skönt att komma hem! Hem och träffa P.
Första kvällen (då vi träffats för bara nån timme sen?!) så höll jag på sakna ihjäl
mig. Riktigt så det gjorde ont i bröstet på mig.. Men nu är vi båda hemma igen ;)

Tack Mia för en rolig helg!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0