IBLAND BLIR DET INTE RIKTIGT SOM MAN TÄNKT.

Igår tänkte jag ta en springtur på kvällen. Tänkte att jag skulle passa på
när det var så varmt som det var. Tycker inte om att springa när det är
kallt..
Iaf. så skulle jag och P åka upp till Gåsjön en sväng först. Kvällen slutade
inte riktigt som vi tänkt.
En för smal väg (som var plogad ut i diket?) och en ovig bil gjorde så vi
hamnade i diket. Försökte gräva fram den, dra med en grannes bil men
den satt där den satt! :P Fick iaf. tag på en med traktor, dock kunde han
inte komma på engång. Närmare 40 min fick vi sitta och vänta :P Som jag
sa då "Tur att man har en iphone!" haha :)

Så min springtur blev inställd! Iofs. så hade jag väl kunnat springa när jag
kom hem. Men det slutade med en vaniljbulle och slapp i soffan ist :P Damn it!
Men ikväll blir det ett push-pass iaf :)

Nu ska jag klä på mig och sedan åka ner till fjärn! :)

Kommentarer
Postat av: stina. Mamma till Elvin & Milton

Sv: ja visst är den god :D

Nä jag förgräddar den inte, hoppas den blir bättre nästa gång då så det bara var er ugn som krångla :)

2012-03-02 @ 19:53:40
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0