TWINS

För några veckor sedan då jag och Therese var på ica så kom det fram
en gammal gubbe och frågade om vi var tvillingar. När vi sedan sa att
vi inte var det utan bara systrar så sa han till mig "Är du den äldre eller?"
Hrmp!! :P haha!

Aja.. inte mycket mer med det. Men när vi sedan var på ica igen (förra veckan??!)
så kom han igen. "Här är ju tvillingarna!.. fast det var ni ju inte!". Haha!
Även att han envisades med att kalla Mejja för "han".


Har alltid fått höra att Therese och jag är lik varann, men tvillingar är väl
att ta i va? Eller är det bara jag som inte ser det? :P Men inte gör det mig
nått, jag ser gärna ut som Therese. Skulle göra mycket för att få hennes
ögon/ögonfransar/ögonbryn!! :)


Har också på senaste tiden fått höra att jag är lik mamma, annars har folk
alltid sagt att jag är lik pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0