MAKEOVER!

I onsdags åkte Päran och jag till gårdsjön och började på dona. Han med gräsmattan och jag med att måla insidan av altanen :)

Vi var ju lite dum när vi inte tänkte på att man måste grundmåla. Så efter att målat allt en gång (taket 2 gånger, suck!!) så insåg vi att detta kommer aldrig bli vitt.. Det blev gult :P Så det var ju bara att leta rätt på en oljefärg, och tur nog så hittade vi en :) så det blev ju bra tillslut! Jävligt bra om jag får säga det själv!

Nu är det vitt där ute ist. för orangeträfärgat! :P och mindre grejer också så rummet blev så mycket större.

Vi sov även där från onsdag till lördag! Så mysigt!! Första natten känndes som när man var liten och skulle sova över hos nån ;)


Har tyvärr inga bilder på då det är helt klart men det kommer väl kanske senare :) Har iaf. haft några mysiga dagar i stugan med min äskande man <3 :)



Kommentarer
Postat av: Simone

Oo! Himla fint verkar det bli! Och där ute också :)

2012-05-21 @ 12:13:24
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

älska vitt! ;D blir nog kanon det där. vi måste komma och kika när ni är där nåt tag!

2012-05-21 @ 12:35:40
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, det blir jättefint! :) Blir ju gräsmatta där ute också där träden stått :)



Therese: Jaa, det blev så ljust och fint! :) Ja gör det! :)

2012-05-21 @ 12:47:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir ju kanonfint:) va kul!

hälsa lillebror kram kram

2012-05-22 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0