SOL PÅ MIN FÖDELSEDAG!

Här ligger jag, lite småsliten efter utgången med tjejerna igår. Helt otroligt eftersom jag knappt drack nått och vart aldrig full?! Jaja, kanske bara är trött också. Har ju trots allt bara sovit 4,5 timme inatt.. Zzzzzzz

Nu ska jag snart åka iväg och köpa lite grejer till tårtan. För idag är det min födelsedaaaaaaag :) kunde ju inte fått nån bättre present av moder jord iaf! Solskeen, love it! :)

Aja, kom och fika tårta idag om ni inte har nå bättre för er ;)

Bjur på en bild på fina Simone sen igår!


Kommentarer
Postat av: Simone

Mene! HAHA! "fina"?? Haahaha!! X)

Grattis på födelsedan' iallafall ;)

2012-05-13 @ 13:27:23
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja du var väl fin där? :)

2012-05-14 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0