TATTOON

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Eller nyss och nyss, var ett tag sen. Skönt att få jobba lite iaf :)
Nu sitter jag bara och latar mig. Ska strax springa ner med lite tvätt och sedan försöka röra ihop nån mat, innan det är dags att ge sig iväg på träning! Hade ju inte suttit fel med en springtur i detta väder! Men det tar vi imorrn :)

Såg att Therese hade lagt ut en bild på sin tatuering, och då kom jag på att jag har ju inte visat min! Så här kommer det två bilder, bild ett för att visa vart den sitter och bild två för att visa färgen :) är jättenöjd iaf. Och jag säger som Therese: det gjorde mycket ondare där än på revbenen (som ska vara det ondaste stället). Aj! Men den tog ju inte alls lika lång tid som fjärilen, som tog ca 4 timmar. Denna tog ca. 1 timme att göra :) Nästa gång jag lägger mig under nålen ska jag fixa till fjärilen. Så den får ungefär samma färger som fjädern.. (det var ju typ dom färgerna jag ville ha från början men det förstog tydligen inte han som tatuerade).

 

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Fin ! :D

2012-05-09 @ 18:54:22
URL: http://denisea.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vad fin den blev =)

2012-05-10 @ 15:03:09
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0