AJ SOM FAN

Idag kom tupperware grejerna. Och jag ville prova mitt rivjärn som jag beställt. Tyckte det var behändigt med fingerskydd, men efter att ha provat med en tomat, som inte blev så lyckat. Tänkte jag att jag provat utan fingerskyddet med löken.. Gick mycket bättre och jag rev på. Fram och tillbaka i en rasande fart.

Helt plötsligt kommer fingret för nära och jag river av en rejäl bit av fingret. Precis där man böjer fingret.. Suck!! Är faktiskt värre än det ser ut på bilden. Blödde (blöder) som en gris. Varfööööör??? Hatar sånna här slags sår, dom läker aldrig och gör så satans ont. Speciellt när det är precis där man böjer fingret.. MAH!

Aja! Som tur var hittade jag skinnbiten så den behövde inte bli någons middag idag ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är nog därför de följer med ett fingerskydd!! Det var ju inga alvarligafel på bilen.

2012-11-09 @ 17:23:14
Postat av: Nathalie

Ja jag vet men tyckte det vad enklare utan :) jo bromsarna kunde ju sluta fungera sa han! Berättar vad han sa på söndag när vi kommer ner.

2012-11-09 @ 20:40:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se
Postat av: Pappa

Ska ni ner på Söndfag?

2012-11-09 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0