JULSTRESSEN

Har gjort en liten budget idag. Hur mycket pengar jag har och hur många klappar som är kvar att köpa. Det kommer bli knapert denna månad :P

Får ju lön i morron också men nästan alla dom pengarna kommer gå åt till räkningar. Så dom försvinner lika fort jag får dom :P

Men sen tror jag att jag räknat lite högre också än vad allt kommer kosta, med tanke på att jag inte vet vad jag ska köpa till alla. Idag ska jag iaf. försöka få några klara. Ska åka till Birsta med Mia idag :)

Mejja är nog klar nu. Egentligen vill jag köpa mycket mer till na (och alla andra med såklart!!). Men plånboken tillåter inte det, så jag hoppas gogumman blir nöjd ändå :) Hon kommer nog få massa andra klappar med så det är nog igen fara ;) Pär ska jag handla klart till idag. Kanske Therese också om jag hittar det jag tänkt, annars är hon klar ändå, för då beställer jag på nätet ;)

Sen får vi se om jag kanske hittar nått åt pappa också. Har en idé men ska höra mig för lite innan ;) Och resten av högen får jag ta nån annan dag :)

Önskar att jag kunde vinna lite pengar just nu så alla mina nära och kära kan få klapparna dom förtjänar! :)

Var även på julbord igår med jobbet. På skatan! Jättemysigt var det, fick sånna Julkänslor! Dock tycker jag mammas julbord är mycket godare än sånna där bufféer. Men gött ändå!


Kommentarer
Postat av: Therese

jamen inte behöver du köpa mer till mejja (inte mig heller), hon kommer ju inte hinna uppfatta allt hon får ens! :)

jag har oxå gjort en budget för den här månaden, haha!

2012-11-26 @ 21:21:40
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Näe Mejja är klar nu :) men ska köpa den där sista saken till dig. Tror det går ihop ändå. I värsta fall får jag köpa nån sista klapp helgen innan julafton (då lönen kommit) :P

2012-11-27 @ 09:45:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0