NANNA

När jag går till Ica så går jag förbi Mejjas dagis. Så imorse när jag gick dit kollade jag ifall jag såg henne. Men gjorde inte det, tänkte att hon kanske inte var där så tidigt. Så jag lunkar på.. Sen hör jag "Nanna! Nanna!!!". (Det är alltså vad Mejja kallar mig :) ) Lilla gullunge! Hon ville att jag skulle komma in, men jag snodde bara åt mig en kram sen sprang hon iväg med sin kompis :)

Det gjorde min dag och jag gick med ett leende på läpparna vidare till ica :) Hon är så go lillmejjsan! Åh vad jag hoppas att mitt barn blir lika go som henne! Haha :) 😘


Kommentarer
Postat av: Therese

Men åååh, jag dööör! Gullunge! :'D tur hon inte blev ledsen när du inte kunde komma in då :)

2012-11-16 @ 16:32:07
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0