RUN BITCH, RUN!

Ikväll ska jag ta mig en springtur. Det var ett tag sen nu så vi får väl se hur det går. Jag är inte alls sugen på det men fläsket behöver luftas lite ;)

Sa det till Pär när han kom hem. Att jag skulle ut och springa. För om jag då skulle vilja skita i det och ligga i soffan hela kvällen, känns det Inge bra. Har man berättat det för nån känns det som man Måste göra det :P

Men det är ju så skönt när man kommer hem! På med härlig peppande musik så går det lättare :) Även fast min kondition inte är den bästa just nu!

Man måste väl passa på nu medans det är lämpliga temperaturer ute. Innan dom satans minusgraderna kommer.. Då är det inge skönt att springa tycker jag..

Men först The mentalist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0