UPPE MED TUPPEN

Igår innan jag tvingade mig ut på en springrunda började jag må så jävla illa, och jag ville verkligen inte ut! Ville ligga i sängen och mysa. Men nej! Nu hade jag ju skrivit det här också att jag skulle springa! Haha! Så jag tvingade mig verkligen ut! Och skönt var det!! Glömde kolla klockan både när jag började och när jag kom hem så har ingen aning om hur lång tid det tog denna gång.. Är ju kul att jämföra, sen förut då jag och Therese sprang och till nästa gång, om man blir bättre ;)

Idag ska jag in till hudik! Ombesiktiga bilen bl.a. Sen tänkte jag handla lite mat på maxi när jag ändå är i stan :) kanske gå in en sväng på A&H också, love it! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0