ÄCKLIGA PANNKAKOR

Idag tänkte jag göra ugnspannkaka. Meeen dom blir ju lika misslyckade varje gång! HUR gör man en bra ugnspannkaka? Recept?? Iaf. Så gjorde jag vanliga pannkakor ist då. Men tror ni det gick bra? Nej. Först fastnar första, tänkte att den första blir alltid misslyckad. Gör den andra, häver i mer smör. Fastnar ändå.. Släng! Diskar ur stekpannan ordentligt! Den tredje.. Fastnar! Maaaaahh!! Släng. Byter stekpanna. Fastnar inte.. Men går ist sönder. Ååhh så arg jag vart. Äckliga pannkakor!

En positiv sak är iaf min tupperware-visp! Så behändig! Helt klart värt pengarna!! :)

Nu ska jag strax åka och träna. Tänkte utmana mig själv idag och öka vikterna litegrann. Men jag ökar bara med den lilla vikten, men tänkte göra det på alla övningar så får vi se hur det går ;) Missar ju EFITen på lördag (ska jobba), så får köra hårt idag ist ;)

Bild på min fina visp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0