BILLIGT ÄR BRA

Denna hårborste har jag haft sen jag var typ 10 år?! Om inte längre. Så 12-13 år iaf. Och jag älskar den fortfarande :P

Har provat andra borstar men tycker alla är för mjuk och det tar evighet att borsta ur håret. Men den är väl i ganska bra skick ändå för att vara så pass gammal? :P haha. Ändå är det en såndär billig som kommer från rusta (kan jag tänka mig. Var tre-pack tror jag med kam och en rund borste). Therese fick en blå och jag grön (som alltid när vi var liten).

Men jag vet inte.. Är det värt att investera i en ny hårborste tro? ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

Mäh! Haha! Den där kommer jag ihåg X)

2012-10-30 @ 10:08:40
URL: http://Simoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0