FINALLY

På torsdag ska mitt hår få sig en uppfräschning! Det var på tiden. Det måste verkligen klippas upp en bit! Klippte ju allt i samma längd när jag klippte page. Och med min lejonman till hår blir det så jäkla tjockt nertill..

Älskar min frisör också! Har inte varit dit sen i januari, men endå kom hon ihåg mig av bara mitt namn. (bara förnamnet dessutom). Dock blir det ingen färgning denna gång.. Det kom hon också ihåg att vi brukar både färga och klippa ;) Men nu färgar jag ju hemma själv och tycker det blir bra. Åsså har jag inte riktigt råd med färgning nu heller. Nog för att jag skulle vilja göra det ordentligt hos henne men jaja.
Blir lite nervös också vad hon ska säga om färgen :P Frisörer brukar ju vara lite "tveksam" till hemmafärgning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0