DET TAR SIG..

Köpte två tillfälliga sängbord idag. Ni vet dom där fyrkantiga borden från Ikea för 49 kr? Det var det min plånbok tillät just nu!

Men det blev iaf mycket bättre än innan. På Pärs sida har det ju stått ett dubbelt så långt bord innan, i ek. Och på min sida ett likadant som nu, fast i björk. (och den senaste tiden ingenting, då mitt gick sönder) Skitigt jävla fult! Var också bara tillfälligt som vi ställde dit när vi flyttade hit. Och det är väl snart två år sen tror jag?!

Blev iaf. mycket mysigare nu. Både med sängbord och att lite andra grejer blivit vitmålad. Nu är det en vit ny säng som fattas. Får se om man får nån lämplig lön nästa månad så kanske min underbara fiiiina älskade säng kan bli min!! :)(den på bilden)

(jag fick bara ett värmeljus på min sida, har inga fungerande lampor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0